Merhaba anneler, bebeğim 8,5 aylık bu zamana kadar emzirdiğim için biberona ihtiyacımız olmadı ama yakın zamanda işe başlayacağım için biberonla anne sütünü verecekler fakat bir türlü kabul etmiyor. Son 1 aydır suyu biberonla veriyorum alışsın diye ama suyu da bardakla içmek istiyor tabi küçük olduğu için tam içemiyor o sebeple anne sütünü o şekilde veremem. Nasıl bir yol izlemeliyim? Sütü farklı alternatif yol olarak nasıl verdirebilirim yada biberona nasıl alıştırabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var