aycoktatli Kızlar bebeğiniz çok ağlıyor ve susmuyorsa, 2 çay kaşığı kaynamış soğumuş su vermeyi deneyin, benim Bebeğim de işe yaradı. Bebeğiniz susamış olabilir denemenizde fayda var.
Baharisilak_38 aycoktatli ben doğduğundan beri su veriyorum ve şuan 7 aylık çok şükür o eski ağlamaları kalmadı ama kolikti bir zamanlar 🤦ama hala huzursuz
MuhammedAmine aycoktatli su verdiğinizde sustuysa evet sizin Bebeğiniz kolik değil . Çünkü kolik anneleri amuda kalksa bebeğini susturamaz 😊
aycoktatli Baharisilak_38 bende doğduğundan beri veriyorum seviyor suyu, haftaya 3 ay bitecek gaz da düzene giriyor gibi 🙏🏼 Sizin de düzene girerken aşırı pırtlama ve kakada düzensizlik oldu mu
Minik_Hanim Baharisilak_38 ne zaman bitti ağlaması :( bebegim 2.5 aylık kendimi camdan atmama az kaldı..
Kelebek02 aycoktatli evet canm katılıyorm Bebegım 3.5 aylık gazları hafıfledı gbı cok aglıyodu aklıma su geldı bende su verdm lıkır lıkır ıctı sakınlestı resmen mamada yıyo cnku umarım bsey olmaz 😂😂
aycoktatli MuhammedAmine hiç su vermeyen anneler var, bebekleri susuzluktan ağlıyor olabilir, ben doğduğundan beri veriyorum, susayınca da çok ağlıyor 😂
MuhammedAmine aycoktatli ben kolik annesiyim bebeğim 9.5 aylık hala ağlıyor bırak suyu et yiyor et 😁 bebeğime hep su verdim Çünkü mama da alıyordu anne sütüne ek
aycoktatli Kelebek02 ilk 6 ay su vermeyin diyorlar, emzirme danışmanıma sordum neden diye karnı su ile doymasın zaten küçük midesi diyor, ve biberona aşılıyor diyor, bende emzirdikten sonra kaşık ile veriyorum 👍🏻 Merak etme senin bebeğinde susamış demek ki 😊
aycoktatli MuhammedAmine kolik o kadar sürüyor mu ya, allah kolaylık versin o zaman 😊inşllah başka sıkıntısı yoktur bebeğinizin
Baharisilak_38 Minik_Hanim 5 aylıkken biraz daha azaldı ama rahat bir bebek yani kalabalık ortamı istemiyor herşeyden çabuk sıkılıyor kıyafet giyinmeyi sevmiyor hep rahat oluyum istiyor oda zor oluyor haliyle herşeye ağlıyor.
MuhammedAmine aycoktatli çok şükür sağlıklı oğlum kolik hali huy olarak kaldı ağlak mızmız bir tip oldu . 🥴
metehan2 Biz de kolik saniyorduk. Meger uyku sıkıştırıyormuş. Her gün 7’de uyutmaya baslayinca daha aglamadi sabaha kadar uyudu
aycoktatli metehan2 bende ağladığında aha acıktı diye emzirmeye çalışıyordum o da emmek istemiyordu üzülüyordum, meğer çocuk sadece uyumak istiyormuş 😂