Kızlar sizde de aynımı atak dönemi yoksa birsey mi var doktor doktora götürmeyi düşünüyorum oğlumda ben böyle şeyler hiç görmedim artık uykusuzluktan ölüyorum oruç bile tutamıyorum kızım sagolsun gece habire uyandığı yetmiyor sabah 5 40 ta kalkıyor geri uyutuyor çünkü belli uykusu var sallıyorum 2 dkkada sızıyor yerine alıyorum 20 dakika sonra geri kalkıyor daha ben dalmadan hop ayakta neyse hemen geri ustayım desem kıyameti koparıyor kalkıyorum artık oynuyoruz emziriyorum şu veriyorum hep miz miz belli uykusu var gözlerini ovalamaktqn kizartiyor şu saat oldu sallıyorum içi gidiyor ama gözlerini kapatmıyor uyumak bilmiyor hergun 6 kalkıp gece 1 lerde yatıyorum ve milyon kere de kalkıyorum artık doktora götürmeyi düşünüyorum sizin uykulariniz bnasil ben mi bir yerde yanlış yapıyorum