Ebru0604 Ahh biz 10 aylıkken geçirdik maf olduk. Bebeğin ağız içindeki yaralar bu hastalığı en zorlaştıran şey malesef. Gözle görmek çok zor ama doktor bize ışıkla göstermişti. Baharatlı, sıcağa yakın şeyler asla vermeyin. Bebeğin ağzını rahatlatmak için sık sık serin ortamda su, meyve suyu yoğurt gibi besinlerle beslemelisiniz. Özellikle ilk 3 gün çok ağır geçiyor. Yaraların üzerine sürmek için 3 farklı krem kullanmıştık. Bu dönemde bir de çinko takviyesi vermek gerekiyor bebişr. Çünkü ciddi anlamda saç ve tırnak yapısını etkiliyor. Benim oğlum 17 aylık hala tırnakları kırılıyor malesef. Allah yardımcınız olsun ben gecelerce uyuyamamıştım