Shyl_fkrt 5 aylık oğlum doymuyor mamaya geçicem en iyi formül mama hangisi internette sadece içerikleri yazıyor size hangi mama iyi geldi 🥰
monami_ Shyl_fkrt golden goat ancak hem fiyatı gerçekten çok pahalı hem de tadı biraz ağır sanırım bebeklerde genelde redde sebep oluyor o yüzden hem fiyat olarak hem de tat olarak genelde evolvia öneriliyor orada da balık yağı tadı biraz fazla ama benim kızım içerken sorun yaşamamıştı tek sorun kabızlık olmuştu evolvia’yı gerçekten herkes bütün Doktorlar çok öneriyor tavsiye ederim. Bize kabızlık yaptığı için Bebelac Gold kullanıyoruz onun yerine o da gerçekten iyi bir mama
Gryffindor Shyl_fkrt Aslında en iyi diye bir şey yok. Yani elbette var ama bebekler hangisini severse onunla devam ediyoruz mecbur. Organik olduğu için Hipp denedik ama sevmediği için Aptamil kullanmıştım
acelyaaaa Shyl_fkrt biz doğduğundan beri golden goat kullaniyoruz 5 aylik olucaz kucuk dogmamiza ragmen kilomuz iyi şuanda boyu da gayet iyi hic gaz sorunu yasamadik kabizda olmadik bebek acisindan bir sorunumuz olmadi sadece butce olarak zorluyor bizi
Shyl_fkrt monami_ doğduğu zaman evolvia doktor önerisiyle almıştık sarılık geçtikten sonra kutu bitince almadık sadece anne sütüyle beslendi
acelyaaaa Shyl_fkrt biz sma comfort aldik bi ara mama reddi yasadigimiz dönem belki tadi degisince yer diye ama çok kötü ishal olduk attık tabii her bebekte ayni olmaz ama smanin içeriği pek temiz gelmedi bana
Sdfrgnr Ilk basta hipp combiotik kullandik fakat kaka problemi oldu suan uzun zamandir Aptamil prosyneo kullaniyoruz hem sindirimi kolay aninda gazini çıkarıyor hemde kaka problemi kalmadı
iremkcn Shyl_fkrt doktor bana istediğin mamayi al demişti içerikleri hep aynı isim olarak pahali içerikli farklı olursa saglik bakanlığı onay vermezmis
Shyl_fkrt iremkcn öyle ama o kadar çok varki ucuza niye ucuz acaba pahalı daha mı iyi diye düşünüyor insan
gamzes-26 Daha önce mama denediniz mi benim kızımda 5 6 ay civarı mamaya baslamak istedik ama bir türlü mama beğendiremedik en son golden goat ı icti inşallah zorlanmazsınız mamaya başlarken benim kız biberondan içmeyi bile bilmiyordu zor alıştırdım
fa_sena_y Shyl_fkrt Hipp Sma Aptamil Bebelac hepsini kullandık. Şuan bebelac gold ile devam ediyoruz.