Mavimavi Merhaba arkadaşlar birikmiş 100bin liramiz var. Bununla ne alıp satabiliriz? Altın döviz çok bir getirisi olmuyor kısa vade de (6ay- 1yil). Bu arada devlet memuruyuz. Resmi olarak memurluk dışı iş yapamıyoruz. Ama paramız yerinee durdukça da değer kaybettin istemiyoruz.
defmommy Mavimavi 100 bin tl yi parça parça mı biriktirdinz? O şekildeyse parça parça altın alsaydınız zaten kar etmis olurdunuz 🌸 yine de birşey alıp satamazsanız kesin altına yatırın yaz sezonu daha da artar altın fiyatları
asyanin_annesi35 Mavimavi tatile giderim çatır çatır yerim 🤣 İşin şakası tabi ben altına yatırım yapardım dolar veya euroda mantıklı Faizede konulabilir eşim karşı benim ama sizin düşüncenizi bilemem değerlenir faizde baya baya hemde değerlenir 🙃
asyanin_annesi35 Mavimavi hiç alım satım işine girme bence zarar edersin belki risk almaya değmez az para olsa değer de para çok risk alma en kötü elleme dursun yada faize koy
LadyGugu Mavimavi Piyasaları takip edin, altın düşüşlerinde altın alın. Dolar düşüşlerinde dolar da alabilirsiniz sepet yapma açısından. Kullanmadığınız kısım da faizde ya da risksiz ve düşük riskli fonlarda durabilir.
Gunsss Ben olsam altın alırım, çünkü 100 bin artık ticaret yapılabilecek bir para değil maalesef ve böyle küçük bütçeli işlerde risk daha yüksek,
edabolukbasi Mavimavi altın alın yada arsa hiç harama faize bulaşmayın haydan gelen huya gider en mantıklısı böyle
starwomen Mavimavi bence altın alın. Kurları takip edip ona göre alabilirsiniz. Bizde eşimle memuruz yatırımızı altından yana yapıyoruz
Mavimavi Teşekkürler arkadaşlar altın dışı çok bir oneri gelmemiş. Sanırım 100bin artık bir iş yapmak ticaret için falan çok değersiz bir rakam birşey yapılamıyor yani. Sağ olun