canikoko ben doğumdan sonra aldım farklı bi marka vardı mağaza da denedim direk mağzadan cıkarsa iade aşamayacaklarını söylemişlerdi doğumun 2. Günü denedim direk hiç bi şekilde sağmadı hatta dediler ki ilk kez Aventa böyle ni durum oldu belki göğüsleriniz şiş diye falan dedi isterseniz bi göğsünüzü boşaltın eşinizle sağarak