canikoko 3500 doğmuştu ödemi inince 3200 e inmişti. 1 ay kontrolüne gittik 4 kilo olmuş. 2 hafta önce 3800 dü. Bana kilo alımı az geldi. Anne sütünü az alıyor mama veriyorum. 90 cc yiyor. Çok hareketli bir bebek ama. Ebe minimum yarım alması gerekiyordu yarım kilo almış dedi. Sizce az mı🥺
Vildan777 Normal , bebegim 3200 doğdu . Hastaneden cıkarken 3000 ‘dü 1 ay kontrolünde 3600 dü . Doktor herşeyin gayet normal oldugunu söyledi . Kilosunun iyi oldugunu söyledi . Benimde sadece anne sütü ile besleniyor
Vildan777 canikoko yanlış bilgi , cocuklar ödemli dogar . Ödemi gittikten sonraki kilo gerçek kilosudur . Yani bebegin kilo alımı gayet iyi , hiç endiselenme
Misssitare Sık sık emzirin yetmediği yerde mama verin ilk 3 ay çok hızlı kilo alıyorlar. Ben 1. Aydan sonra doktorun önerisiyle emzirme aralığını biraz uzatmıştım. Hata yapmışım ilk ay 1300 gr alan bebeğim 2. Ay yarım kilo almıştı. Gece uyandıkça emziriyordum ama şimdiki aklım olsa 2 saati geçirmezdim. Biberon emzik kullanmayın 2. Ayda meme reddi yaşadım. Uyurken emzik alıyordu. Herkeste aynı şeyler olacak diye bir şey yok ama oladabilir. Ben yaşadım siz yaşamayın🌸