Snmazra benim de en zorlandigim konu uykuydu hala uyku seni çok iyi anlıyorum herkes mukemmelmis gibi gözüküyor, ama öyle degil tabiki. Bende çok sabirsizim ve annelik tamamen sabır işi. Öncelikle yenidoğan zamanında yaklaşık 1.5 ay kucakta uyuyodu ama öyle yarım saat 40 dk bazen daha uzun süre bazen krize giriyordu en zor donemlerdi. Şimdi 9 aylık olacak, 1.5 aylık olduktan sonra artık kendi kendime kaldığımda kucağımda uyuturken ne yemek yiyebiliyodum ne başka bişey bende ayağımda salladım en azından ayagimda sallarken yemek yiyip bir şeyler içiyordum o kadar yorgunluğa acliga süt de azaliyordu tabi. Çok uzun zamandır da Hamak beşik kullanıyorum, hala uyku konusunda zor bi bebek ama düzen oturuyor. Gündüzleri uyurken sürekli sallanmak istiyor o uyurken hep yanındayım yani bu da benim için çok zor. Umarım buda geçicidir. Siz kendinizi üzmeyin, biraz büyüdüğü zaman yürüteç kullanıyorum mesela, onda zaman gecirdiginda veya oturabildiginde çok daha rahatsiniz. Kendinize biraz zaman ayirabiliyosunuz en azından bu da iyi geliyo. Geçici bı süreç diye kendinizi teselli edin hep