Arkadaşlar Mastit oldum sanırım sağ göğsümde sertlik var çok acıyor. Bebegım 10 aylık hiç olmamıştım. Ayrıca bogazımda şişti çok kötü bi ıkı gün gecırıyorum. Sağlık ocağına mı gitmeliyim yoksa direk hastaneye mi gitmeliyim. Böyle bi durum yaşayan var mı