Sumecee Sarılık dolayısıyla anne sütü sonrası aptamil mama takviyesi yapıyoruz ama her içtiğinde doyuyor mayışıyor uykuya dalamıyor huzursuz olduğu çok belli sürekli kusma isteği olup uyanıyor kusamayınca ağlıyor sizce sorun mama da mı vücudu kabul etmiyor mu başka mamaya mı geçmeliyim kucağımda dik vaziyette uyuyabiliyor sadece yatırınca ağlamaya başlıyor
Sakura-chan Sumecee mamadan kaynaklı olduğunu sanmam 25 günlük gazı vardır ve uykusuna gelirsek uzunca bir süre bu zamanlarda maalesef uyumuyorlar sabredeceksin. İçin rahat etsin istersen değiş mamayı bir dene
Tugceceper Sumecee ben doğduğundan beri golden goat kullanıyorum. Keçi sütü bazlı bir mama. Sindirimi daha kolay
nurcanco aptamil içerik olarak anne sütüne en yakın olan mama. bebeklerde ilk zamanlarda reflü olabiliyor o yüzden kusuyorlar. aptamilin ar mamasını alabilirsiniz kusmaması için reflülü bebeklere özel bir mama bu. öncesinde doktorunuza da bir danışın isterseniz.
yaseminkarakurt Mamayı vücut kabul etmiyor diye bişey yok, reflüsü olabilir kusma isteği varsa. Eziyet çekmesin doktora sorup reflü maması başlayın aptamilin ar isimli olanı
Anita Sütünüz yetiyor ve mama fazla geliyordur bence bol.bol emzirin sütünüz varsa mamaya ne gerek biz emzirerek atlattık sariligi
Guldas Gazdandır, bu dönemdeki bebeklerin gazı olur. Aptamil conformil alın, elinizdeki aptamil ile karıştırıp verin iyi gelir.
BirEylulMeselesi Sumecee benim kızım da dik uyuyor yatakta uyumuyor. Gazı olduğu için yapıyor. Gaz masajlar gaz damlaları uzun uğraşlar sonucu gazını çıkarınca yatakta uyuyor. Ben reflü yatağı aldım bu arada. Doktor mama takviyesi verdiğimi duyunca yüksek yatır dedi ben de reflü yatağını söyledim iyi yapmışsın dedi. Aklınızda bulunsun.
nerminsari bebelac gold deneyin, ayrıca il zamanlarda bu sorunlar oluyor maalesef. 3. aydan sonra düzene girmeye başlıyor