Busebulut Hanımlar merhaba doğumum sezeryan oldu uzerınden 1bucuk ay geçti bikini bölgemi ağda ile kuaforde aldırmak ıstıyorum dikişim ıcın bır sıkıntı olur mu ? Agdayı çekerken ederken dikiş patlama vs gıbı kotu seyler aklıma gelıyor