Uyandığında beri 18saat geçti ve bebişim sadece yarım saat uykuyla ayakta, gözlerin altı morarmış uykusuzluktan yatırıyoruz yatağa geçince açıyor, herşeyi yaptım altı temiz , beslendi ,usumuyirda ama neden uykusuzluk anlamıyorum bir danisman yardım mı almaliyim ?