Happymammy Ulkukrts zararlı değil bebek piskolajisi için önemli bir üründür ergonomik olan bir tane alabilirsini bebepinizle olan temasınızda o huzur bulur siz huzur bulursunu ve sütünğzde artar
SumeyraErva Ulkukrts 15 gunden itibaren kullaniyorum yenidogan aparatli olanlardan kullanabilirsiniz cok cok rahat pazar alisveris gezme herseyi yapiyorum rahat rahat otobus dolmus cok rahat binebiliyorum araba kullanmayi hic sevmiyorum ben
AselRuveydam_12 Ergonomik kanguru kullanabilirsiniz ben bir aylıkken yenidoğan aparatıyla almıştım hep onu kullanıyorum arabayla dolmuşa otobüse binmek zor oluyo evimin çevresinde kullanıyorum arabayı sadece☺️
Tazeanne53 Zararlı değil aksine çok faydalı ☺️ Yenidoğan aparatlı ergonomik almalısınız. O ayağın ayrılması hep olacak. Sokaktan geçenler bile ayağı çok ayrılmış yalnız rahat değil o çocuk diyor bana 🤦♀️ Rahat değilse nasıl uyusun diyorum. Çok huysuzlandığında müzik açıp dans edip uyutmuşluğum var. İçinde huzur bulup uykuya geçiyorlar 💕
BalYapanSinek Ben de mamadus marka aldım bugün geldi. Bebeğim 27 günlük. Yenidoğan aparatıyla taktım. Anında uyudu zaten. Ama daha çok küçük olduğu için kayboldu bebem içinde kangurunun 🤣 bir de bacakları henüz kısa olduğu için çıkmıyor bile yanlardan.