Btlaras2 13 bin küsürse iyi 😅 Biz araba alacağız diye altınları bozdurduk. Artan parayla onu aldık. İnternete güvenmedim mağazadan aldık ve ya tam 14 bin ya da küsürlü tutmuştu😬 Şöyle bir odayı seçip kapıyı kapatırsanız kapı arkasını, girebildiği yerleri süpürüyor. Halı ile parke ayrımını yapıyor. Silme özelliğini açtığımda halıyı ıslatmıyor benim halılarım genelde incedir halıfleks tarzı, öyle olmasına rağmen ayrımı yapıyor şükür. Ama 3-5 oda seçiyorsam kapıyı kapatmamam gerekiyor. O kendisi ezbere seçili her odaya gidiyor böylece kapı arkaları kalmış oluyor ama hiç sorun etmiyorum. Koca evi süpürüyor kapı arkasını da ben dolanıyorum. Hemen elimde bez ile siliyorum falan. Eşyaların yüksek olması daha iyi. Benim kanepelerim yatağım hep yüksek hepsinin altına giriyor.