Prensesminik42 3 yaş dönemi daha zor 😪 ‘Ben’ kavramının tavan yaptığı dönem. Ben bilirim, ben yaparım, ben giyerim, ben bunu yemem, ben bunu giymem. Mesela en basiti muz soyup veriyorsun ben sana aç mı dedim bölüyorsun ben sana böl mü dedim tüm veriyorsun ben sana böyle yemem dedim 😃 uzar da gideerr. 2 de zor aslında ama 3 de tam anlamıyla benliklerini iyice tanıyıp kazanmaya başladıkları için daha zor geçiyor.