Eslimebrar Merhaba kızlar bebeğime laringomalazi tanısı konuldu yumuşak gırtlak dokusu kaç gündür çok zorlanıyor birşey içemiyor . Allah rızası için ona dua edip bir yasin suresi okuya bilir misiniz 🤲🏻?
-erCansu- Eslimebrar geçmiş olsun canm arkadasımın bebegide öyleydı benm oğlumada öyle demişlerdi ama ses çıkarma dışında bi tahatsızlık vermiyo diye biliyorum sonra geçiyor zaten :)
Eslimebrar Fundaybars16 ya zaten evde bir kaç tane videosunu çekmiştim bır profesöre gittik ona gösterdim laringomalazi dedi ama her ihtimale karşı başka birşey var mı diye kamerayla bakalım dedim keşke bakmasaydi mahf ettiler bebeği boğazı tahriş oldu.. Kaç gündür de yutkunamiyor resmen çok üzülüyorum ya 😥