Kızlar ben geçen hafta pazartesi günü adet olmuştum pazar gecesi yıkandım lekelenmek felan herşeyim bitmişti hatta pazar gününden bitti sayılır ama hafifte olsa peçeteye sildikçe değdiği için riske atmadım o yüzden bugün oruca başladım az önce tekrar duş aldım sahur yaptım lavaboya gittim tekrar peçeteye silince baya kırmızı lekelenme oldu hiç böyle olmazdım bitti mi tekrar lekelenme gibi mi durum yaşamadım hiç şimdi sorum ben yarın oruç tutabilir miyim şimdi tekrar duş alsam tekrar lekelenme olur muhtemelen o yüzden tekrar duşta alamıyorum din görevlisi yanıtlarsa yada bilgisi olan 🙏