Merhabalar öncelikle evlenmeden önce 79 kiloydum azimle 3 ayda 57 kilo oldum aralık oruç yaptım gün bin kalori kadar alıyo almıyodu vücut neyse sağlıklı sağlıksız verdim yani sonra gebelik ve bebeğim oldu 9.5 aylık olucak ve ben kiloluyum 87/88 arası en son o rakamdı çok azimli ve hırslıyım taki sorun şuki ailem hiç karşı tarafın ailesiyle ayda yılda 1 felan komşum vs yok artık komşuculuk yok demem o ki bebeğime ben eşşm işten gelince beraber bakan bir aileyiz ve sorun şu ki ben tek baktığım için 9.5 aydır artık bebiş büyüdükçe daha da yoruluyor insan ve aralıklı oruç mümkün değil yapamam hızlı kilo veren yapım var ve ekmek türevi şeyleri aniden kesemiyorum o güç yok dedim gibi herbalife aldım ⅚ kutu 2 gün içtim bıraktım yapmadım ve bu ramazanda farkettim ki hurma beni tok tutuyo deli gibi herşey yiyen 1 ekmeği bile yiyen ben ¾ hurma yesem sadece tıkıyo herşeyi açık yazıyorum baya neyse :) yani hurmadan iyi diyet arkadaşı olur mu sizce napmam lazım diceksiniz ki boğazını tutman lazım tabiki öyle ama tavsiye varsa alırım taktik vs teşekkür ederim bu arada tatlı arkadaşım okuyup dinlediğin için :)