Merhaba. Bebeğim 20 günlük ve doğduğundan beri ishal gibi kaka yapiyor. Yenidoğan diye dert etmedim ama bildiğiniz sulu ve bozulmuş hardal gibi rengiyle kıvamıyla herseyiyle. Gaz yapacak herseyden kaçmama rağmen sürekli gazi var. Hareketsizliğine bağlıyordum zamanla geçecek diyordum ama internette inek sütü alerji belirtilerini okuyunca olabilir mi dedim. Derisi soyuluyor mesela bazı bazı, ama yenidoganlarda olan türden döküntü gibi değil silince geçen soyulmalar varya öyle. Kızarıklıklar da var mesela belirtilerde ama bizdekiler yenidoğan sivilcesi gibi. Genelde yüzünde olmak suretiyle bazı zamanlar aniden çıkıp aniden kayboluyorlar. Çok da kusmasi var, cok emiyor olmasına bağladığım. Belirtilerin neredeyse hepsi bizde var yani ama hepsinin mantıklı bir açıklaması var görüsündeyim. Belki öyle belki değil ama günlük süt de tüketirim düzenli, yoğurdumu da yerim. Bundan dolayı mı rahatsız diye düşünmüyor değilim artık. Yarın sağlık ocağına gideceğim boy kilo bakılmaya o zaman doktorla da konuşacağım ama size de sormak istedim. Nasıl anladınız bebeklerinizde alerji olduğunu ve nasıl bir yol izlediniz? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻