Kafayı yiyeceğim artık 10 aylık olcak gece uykgeçtikten gece uykusuna gectikten sonra 1 bucuk saatte bir uyanıyor sallıyorum geri uyuyor 1 saat sonra yine sallamaca sabaha kadar böyleyiz 4 5 saat kesintisiz uyusa şaşırcam, neden böyle ki ya karnı tok gazı da yok diş te cıkmıyor suan resmen uykuda kalamıyor bebeğim anlayamıyorum artık zayen dogdugundada ilk 6 ay gazdan uyumuyordu düzensizdi 10 ay olcak hala gazlı aama uyumasına engel olcsk kadar değil ve kendi cıkarıyor cogunu artık, uyusamda sabaha kadar sürekli beşik saallıyorum kaç kere uykumdan kalkıyorum belli değil, 10 aydır uyumuyorum gercekten neden böyle artık oturup aglıyorum bazen gecr gece sinirlerim bozuluyor artık dinlenememekten varmı öneriniz :(