Zeyzeyyyyyy üroloji doktoru sünnet dedi oğluma. Kireçlenme yapabilir sünnet olacak dedi. Zaten bende sünnet için götürmüştüm. Tam 2 aylık olduğu gün sünnet olmuştu. Doktor iyi ki getirmişsin demişti. Sünnet olunca birdaha hiç kan gelmedi. Sünnet olana kadar neredeyse her gün kan vardı bezinde. Size de tavsiye ederim hemen sünnet ettirin hem aradan da çıkmış olur