emell_saygili Kızlar 16aylik oğlum yürüyor sünnet yaptıracağız bu dönemlerde sunnet yaptıran var mı acaba yürüdüğü için zor oluyor mu tecrubelerinizi yazarmisiniz
Derya07 Canm bende 15 aylıkken sünnet ettim valla hemen suan yaptrrsn rahat edersin idrar yapa yapa rahatlicak temizlicek kendini yürüsün birşey olmaz 2 3 gune geçti bizde canm
emell_saygili Derya07 yarın yaptiricaz bizde ama yürürken zorluk çeker mi acaba diye düşünmekten çok sıkıntı yaptım kendime çok ağlar falan diye
Semaaa39 emell_saygili ister istemez ağlayacak. Biz 50 günlükken yaptırdık. Klips yöntemiyle. Bi iğnede bi de ilk çişinde çok ağladı. Ömrümden ömür gitti. Bizimki küçük olmasına rağmen zordu. Allah yardımcınız olsun. Keşke bukadar geç kalmasaydınız😢
Derya07 emell_saygili hayır canm korkma 3 gün sonra normale dönüyor benm doğuma 1 ay kalmıştı kzmi doğurmadan sünneti yapaym zorlanrm dedm ama 3 gün sürdü zorlanmadm aglicak biraz ama işerken yanacak ama kora iyileşiyor demekki