Cyabanova Kızlar 5 yaşındaki oğlumda 1 senedir yani kardeşi doğduğundan beri uykusunda diş gıcırdatma var. Zamanla geçer diye bekledik ama geçecek gibi değil geçen hafta çocuk doktoruna götürdük psikolojik olduğunu söyledi hastanedeki çocuk ruh sağlığı doktoruna götürmemizi söyledi bildiğimiz psikiyatri oluyor heralde. Baya moralim bozuldu çocuğumu gerçekten psikiyatriye götürmeli miyim siz olsanız ne yapardınız? Bu arada özel psikologlardan da ücret aldım seans başı en az 500 TL istiyorlar. Yani gerekirse tabiki götürürüm paranın önemi yok evladım iyi olsun ama cidden bu boyutta mıyız bilemedim. Fikir verir misiniz
Selom Cyabanova benım oğlum gündüz yapardı aşırı sinirimi bozardı uyarırdım daha çok yapardı en son müdahale etmeyi bıraktım zamanla unuttu arada çok nadir yapıyor tepki vermeyince bırakıyor ama sizin ki gece uyurken yapıyormuş bilinçli değil gün içinde strese mi giriyor acaba bence götürün kesinlikle ben götürürdüm yani
_YanakReisinAnnesii Cyabanova takıp ettiğim bir doktor uykudayken oluyorsa reflü ve bağırsak kurdu acısından değerlendirmek gerekir diyor hep bu diş gıcırdatma olayına 🤷♀️ yine de tabi ki götürün psikiyatriye belki farklı bir durumdur sizde ki
LaMamaDellaCicala Cyabanova gunduz ve gece gıcırtı yapma arasinda fark varmiş gunduz olan oyun kontrollü birsey ancak gece olan cocugunuzun bilincli yaptigi birsey degil doktorunuzu donleyin ve goturun dedigi bölüme bu bir saglik problemi olabilir ve kucuck yasta önlem alınabilir
hurremsultann Cyabanova gece plakları var diş sıksa da dişlerine zarar vermiyor bir özel kliniğe gidip bu plaktan yaptırın ama önce çocuğunuzla konuşun her gece uyurken takması lazım çok erken yaşta başlamış bizde de var kız kardeşimle ikimizde 10 yaşlarında falan başladı bizim de ailevi sorunlarımız çoktu kesinlikle stresten oluyor zamanla aşınıp dişlere zarar veriyor bence plak yaptırın yaşı küçük psikolojik destek için çok küçük
Selom Cyabanova belki kabullenemedi kardeşini belki sizi paylaşmak strese sokuyor ya da farklı bir şey vardır bilinçsiz ve sürekli tekrarı olan bir davranışı kesinlikle uzman görmeli inşallah ciddi birşey yoktur
Beriska _YanakReisinAnnesii Uyanıkken yapılanın parazitle bir ilgisi olabilir mi peki? Bebeğim bir anda 4 tane azı diş birden çıkardı eli sürekli ağzında her şeyi ısırıyor ben bu yüzden yaptığını düşünmüştüm. Altında yatan başka bir stres sebebi mi var yoksa zorlu bir diş döneminden geçtiği için stres olmuş olabilir mi?
Cyabanova _YanakReisinAnnesii bu durumu doktor da söyledi. Kakasında kurt gördünüz mü hiç dedi. Yok öyle birşey görmedik deyince psikolojik olduğunu söyledi
Haffuse Stres kaynakli bende de var… Ve uzun surunce artik kroniklesiyor, cok cok hayati bi durum aciliyeti yok elbetteki, ama kesinlikle bi piskiatre gitmelisiniz… Siz tek basiniza bu stresi nasil yoneteceginizi bilemezsiniz…
Beriska Benimki de 1 haftadır ara ara yapıyordu. Bugün öyle çok yaptı ki ön dişinin küçük bir parçası kırıldı. Çok canım sıkıldı o an dikkatini dağıtmaya çalışsam da inatla yapmaya devam ediyor ne yapacağımı şaşırdım
_YanakReisinAnnesii Beriska dönem dönem benim bebeğim de yaptı bunu . Genelde gündüz olana bilinçli , oyun anlamın da olarak bakıyor doktorlar . Önemli olan gece yapıp yapmaması , sonuçta gece uyku da bilinçli olabilecek birşey değil bu.
Cyabanova hurremsultann o kadar üstüne titreyerek büyütüyoruz ki çocuklarımızı neyi stres yapıyor bu kadar kardeşi ile gayet iyi anlaşıyor işte ben bunu aşamıyorum. Demek ki bir yerlerde yanlış yapmışız 🙁
hurremsultann Cyabanova belki kardeşi değil de başka birşeyi stres yapmış olabilir kardeş olarak şartlandırmamak lazım bence ama ihmal etmeyin çünkü dişler zarar görüyor şuan süt dişleri hepsi dökülecek plak yapmayabilirler birde o geldi aklıma başka bir çözüm arayın inşllah kalıcı olmaz ben 33 yaşındayım bazen halâ oluyor
Cyabanova hurremsultann götüreceğim psikiyatri doktoruna o yönlendirsin artık. İnanır mısınız odasında gıcırdatmasına yatak odasından uyanıyorum koşup gidiyorum çenesi kilitli uyandırmak zorunda kalıyorum çok üzülmeye başladım artık bu duruma. Dişe verdiği zararı da geçtim ne yaşıyorsun bu kadar be oğlum diyorum sürekli anneliğimi sorguluyorum 😞😞
hurremsultann Cyabanova anneliğinizi sorgulayacak bir durum yok ki bence siz çok güzel ve ilgili bir annesini bunu hiç fark etmeyedebilirdiniz şuan çocuğunuz için çırpınıyorsunuz inşallah hemen atlatır çok geçmiş olsun