Yagmurrrtt Emmedi bebeğim arada canı isterse emiyo çok az bisey biberonla mama veriyorum artık sagmakta istemiyorum psikolojik olarak iti değilim zaten psikolog ayarladim onunla gorusucrm asiri duygu değişimi yaşıyorum en ufak bisey gözümde deve oluyor fena durumdayım
YaseminAren Yagmurrrtt benım de 7 aylık olacak artık ıyıce azalttım sagma ısını ama gunduz yemek yıyor artık.. Cok zor yorucu ama onlar ıcın cok gerek lı elınden geldıhı kadar devam et olur mu
Yagmurrrtt KBC bi gun iyiyim bu gün kotuyum depresyon gibi hiç bi is yapmak istemiyom ağlamak istiyom ertesi gün oluyo asiri mutluyum bi ortası yokxyani2🤣
YaseminAren Yagmurrrtt canım ben de öyleym hala hormonlar yuksek hamılelık gıbı bır de zaten 6 7 e tekrar lohusa bunalımına gıtebılıyormusuz aman dıkkat et kendıne
heygorl Ben de sizin gibiyim sinirlilik, stres hayattan keyif almama sonra hayat bi güzel görünüyor gözüme sonra offf sabah kalkacağız her şey sil baştan diyorum. Bebem uyusa diye gözüne bakıyorum, sonra vicdan azabı çekiyorum, sonra uyuyunca özlüyorum. 🥹❤️