Selam güzel anneler.. 37+1 de 2500 kg doğdu bebeğim.. şuan 3 ay 15 günlük ve güncel kilosu 6200..
kilo alımı bana göre az🙄 dr a göre ortalamada.. tabiki buna da elhamdulillah.. anne sütü çok az, çoğunlukla mama ile besleniyor.. doktorumuz istersen her mamaya bir çay kaşığı zeytinyağı ekleyebileceğimi, bir çay kaşığı zeytinyağının 15 gr mamaya tekabül ettiğini söyledi.. bi iki gündür yapıyorum bi reaksiyon göstermedi fakat babanemiz midesini bozabilir dedi.. aranızda bu şekilde zeytinyağı kullanan varsa tavsiyelerinizi beklerim❤️ Hayırlı ramazanlar 🥰