Semaaa39 Neden yapışıyor? Uzun sürede tutmuyorum hemen alıyorum ama yinede yapışıyor. Başına gelen var mı? Tavsiye edeceğiniz bezler?
Elmsnghn Semaaa39 bende sleepy kullanıyorum ama hiç böyle bişey yaşamadım. Hangi seriyi kullaniyosuniz. Biz sleppy naturel
Semaaa39 egeninanns 3 aylığız. Başlarda da ufak ufak oluyofubama son zamanlarda hep olmaya başladı. Kaka yapınca hemen almama eağmen. Gerçi bazen uyurken yapıyor 1-2 saat tapışmıyır. 10 dkka beklettiğimde bazen yapışıyor. Anlamadım
egeninanns Semaaa39 bazı paketler sıkıntılı olabiliyor eğer çok rahatsız edip pişik yapıyorsa değiştirin derim . Pişik daha zor çünkü
Busedmrci Semaaa39 bizimde yapışıyor bebeğim 2 aylık prematüre bir bebek bende aynı sorunu yaşıyorum ve inanılmaz çiş sızdırıyor marka değişikliği için arayış içindeyim
Semaaa39 Busedmrci başta bizimde sızdırıyordu. Şimdi mavi çizgi dolar dolmaz bazende yarısı bile dolunca değiştiriyorum