Helio henüz ben kullanamadım dupalac sonunda ishal yaptı bende dün bayağı sancı çektim o yüzden cesaret edemedim açıkcası ama eşim kullandı onda ertesi gün hemen etki etti tabi biraz sancı yapıyor,bugün bir şey kullanmadım eğer hala düzene girmemiş olursam ve kullanırsam buraya yazarım