Gokceatman Merhaba arkadaşlar beneğim 4 aylık hem mama hem anne sütü olarak devam ediyorduk bebeğim şuan biberonu itiyor miğdesi bulanıyormuş gibi yüzünü ekşitiyor sma mama kullanıyoruz şuan sadece beni emiyor doyuyormu anlayamıyorum sağlık ocağı kontrolümüze daha var eşim sanki hafiflemiş zayıflamış diyor morelim bozuluyor mamanın tadını mı beğenmiyor anlamadım bebeğimin doyduğunu nasıl anlayabilirim bilginiz varmı
Uuy Gokceatman seni emiyorsa daha ne ki. Bol bol emzir illaki süt un gelir ve ona yeter. Aylık kontrolünde doktorun ayına göre kilosunu normal olup olmadığını doymadiqni vs söyler. Bzm öyle çünkü.
sevimli61 Gokceatman çişli bez sayısından anlayabilirsiniz aslında Doymayan bebek çok huysuz olur Sizin bebeğiniz nasıl ? Uykusu nasıl ? Uyku düzeninde değişme oldu mu
Uuy Elleri yumruk şeklinde ise Bebek aç demek. Açık ise bebegnz ttok ve rahat olduğunun göstergesidir. Elini emior sa mesela oda aç olduğunu meme aradığınn göstergesi dir . Kusması varsa ,bezini sık sk degstriyorsanz da doğduğu anlamına gelir.
AlyabebekGlsm Gokceatman bende aynı şekilde meme-mama ilerliyorum Sma kullanıyordum fakat kabızlık ve doymama gibi sorun yaşıyordum şuan bebelac gold kullanıyorum bebeğim severek içiyor ve doyumsuzluk olmuyor. Bebeğin tadını sevmiyor olabilir istersen mamayı değiştir. Doymasa ağlar diye dünüyorum ya da sık emmek ister benim kızımda 4 aylık
Mom567 Gokceatman sütünü sağıp verebilirsiniz böylelikke vücut yeni süt üretmeye başlar şahsen ben hep öyle yapıyorum
Gokceatman Yarın hastaneye gideceğiz tartıda belli olacak eğer doktor kilosu iyi derse dediğiniz gibi yapıcam ☺️