Tugbalina Sevber benim kızımda 2 yaşında bu aralar 3 4 defa kaka yapmaya başladı benimde kafamda soru işareti olmuyor değil bi de üstüne pişik oluyor bnde burda bekleyim
520Mucize777 Sevber Gayet normal metabolizması hızlı çalışıyor ve güzel besleniyor demek ki. Benim kızım üç yaşında bazen 4 defa kaka yaptığı oluyor günde yemeside iyi bence normal
Rainyellow Sevber persentil tablosunda normalse ve yeme bozukluğu yoksa kilo alamaması bu yaşlarda normal o bebeklik yanaklar boğumlar artık zayıflayıp boya gidiyor çünkü 🥲 henüz 2 yaş aşısına gitmedik kilo ve boy ölçülerini tam öğrenmedim