HONEYBABY_ Merhaba, sizlere bir sorum var. Kendime bir bakım rutini yapmak istiyorum. Bu sebep ile önerilerinize açığım. Vücut, yüz ve saç bakımı olarak düzenli uygulayıp memnun kaldığınız rutinler neler? Birde etkili bir güneş kremi önerisi istiyorum.
2bebelianne HONEYBABY_ güneş kremi olarak la Roche posay kullandım bu zamana kadar fakat şuan the purest aldım çokta memnunum hatta göz altı serumu c vitamini serumunu da aldım yine la rochenin nemlendiricisini kullanıyorum gündüzden ziyade akşamları bakım yapmayı seviyorum gündüz sadece c vitamini ve güneş kremi kullanıyorum
520Mucize777 HONEYBABY_ Ben yurt dışında yaşıyorum o yüzden ürün önermek istemiyorum bu gün daha fiyatlara denk geldim TR de çok pahalı her şey alamayan olup içinde kalsın istemiyorum kimsenin ama şöyle söyleyeyim önce yıkama sonrası serumlar krem göz altı kremi en son güneş kremi sürüyorum. Vücuduma da kuru fırça ve bebek yağı kullanıyorum
Mcnkarsel HONEYBABY_ saç bakım olarak hc care yağı düzenli kullanıyorum(trendyolda var ). Sürüp yatıyorum sabah yıkıyorum senelerdir kullanırım. Düzenli kullanırsanız anlarsınız etkisini mutlaka. Yüz olarak lorealın peeling ini kullanıyorum. Güneş kremi dr dermiss markası cok cok güzel ama sadece güzellik merkezlerinin bazılarında oluyo. Cilt bakımına gittiğimde önermişleri ve cok memnun kalmıstım. Vücut bakımında duş öncesi at kılı fırcasıyla kuru fırcalama ve duş sonrası bebe yağı sürüyorum.
Asyaveannesi04 HONEYBABY_ duş öncesi saç bakım yağı sürerim saçlarıma 2 saat kalır, her dışarı çıktığımda makyaj ve güneş kremsiz çıkmam yaz kış, her ay düzenli manikür, pedikür, cilt bakımı, saç kesimi yaptırırım
ozlemmm Ben her dışarı çıktığımda yaz kış güneş kremi sürerim. Heliocare gel oil free favorim pahalandı ama değer. C vitamini kullanıyordum emzirme bitince başlayacağım tekrar, akşam yine retinol emzirme bitince. Cilt bakımını çok seviyorum ya içerik vs iyi bilirim yazsam sabahı bulur
ozlemmm HONEYBABY_ Yazıyorum canım ama baya uzun olacak. Cilt bakımının mihenk taşı güneş kremi. Öncelikle yaz-kış hergün süreceksin dışarı çıkarken. Kar yağsa bile çünkü güneş ışınları kardan da yansıyor o yüzden karda bile insanlar yanıyor. İkinci konu güneş kremin güvenilir bir marka olacak öyle 100 liraya alacaksan hiç kullanma daha iyi. Gerekirse nemlendiricinden kıs ama güneş kremini iyi bir marka al, filresi formülü önemli konular çünkü. Üçüncüsü güneş kremini dışardaysan 2-3 saatte bir yenile bunun için kompakt güneş kremleri var daha kolay oluyor. Dördüncüsü güneş kremini iki parmak büyüklüğünde süreceksin öyle nemlendirici sürer gibi az az değil baya böyle pehlivan gibi süreceksin yani :) internette two-finger rule yazınca görselde çıkıyor miktar. (Yağlı bir cildin varsa oil-free güneş kremi öneririm). Beşincisi güneş kremi yağlı formda olduğu için akşam mutlaka yağ bazlı bir temizleyiciyle temizlemelisin sonra su bazlı temizleyiciyle. Güneş kremi en önemlisi, sen kırışıklık karşıtı bir kreme dünya para verirsin ama güneş kremi sürmezsen çöp. Kurak toprak nasıl çatlar bizim de yüzümüz öyle kırışıyor işte güneşten. Benim annem 30 yıldır sürer başka da bir şey kullanmaz ama kimse 60 yaşında demez.
Oguuu26 2bebelianne c vitamini bende almak istiyorum faydaları neler sizde etki ettimi birde ne marka aldınız yazarsanız sevinirim 🫶🏻
2bebelianne HONEYBABY_ serumların hepsini the purest aldım canım normalde çok değişik bir cildim var la Roche den başka birşey kullandığım zaman anında yüzümde birşeyler çıkıyordu the purest te bi şans vereyim dedim övüldüğü kadar varmış c vitamininden çok memnun kaldım cildimi nemlendiriyor canlandırıyor lekelerimi geçirdi mükemmel birşeymiş cildim Işıl Işıl oldu önceden bb sürmeden çıkmazdım şimdi sadece c vitamini ve güneş kremi kullanıyorum herkes çok güzel cildin var diyor
2bebelianne Oguuu26 serumların hepsini the purest aldım canım normalde çok değişik bir cildim var la Roche den başka birşey kullandığım zaman anında yüzümde birşeyler çıkıyordu the purest te bi şans vereyim dedim övüldüğü kadar varmış c vitamininden çok memnun kaldım cildimi nemlendiriyor canlandırıyor lekelerimi geçirdi mükemmel birşeymiş cildim Işıl Işıl oldu önceden bb sürmeden çıkmazdım şimdi sadece c vitamini ve güneş kremi kullanıyorum herkes çok güzel cildin var diyor
_YanakReisinAnnesii 2bebelianne lekeleriniz ne tür bir lekeydi acaba ? Ne kadar süre de etki etti ? Bende almak istiyorum bu markanın ürünlerini fakat kararsizim araştırıyorum şimdilik 😂
Menis123 2bebelianne Bahsettiğiniz bu mu acaba? Doğumdan sonra benimde lekenmelerim oldu da inşallah faydasını görürüm
2bebelianne _YanakReisinAnnesii hem biraz hamilelik lekesiydi hemde güneş lekesi 1 serumu bitirmeden faydasını gördüm 2.sipariş verdim o yüzden arkadaşlarım da gözenek sıkılaştırıcı toniğini kullanıyor ondan da çok memnun