Feyzus 0-3 aylık dönem en zoruydu benim için. Önce 18 gün küvezde kaldı bebeğim, sonra eve geldik yanımda eşimden başka yardımcı olacak kimsem yoktu eşimde çalışıyordu zaten. İlk çocuğumdu. Gazı, emzirmesi, uykusuzluğu, vs. her şeyi tek başıma hallettim. Ama iyi ki de öyle yapmışım, iyi ki de kimseden yardım istememişim, bir şekilde kendim öğrendim her şeyi, hem de kimseyi bebeğimle arama sokmamış ve kimseyi bebegime nasıl bakacağıma karıştırmamış oldum. Zaman geçtikce de daha çok rayına oturdu zaten her şey, şu an 10 aylık olduk ve en yakın arkadaşım oldu 😊🌸