Alp2027 ablasıyla ikisine su verdim ikiside aynı bardak aynı su yemin ederim milim farkı bile yok. Ama ablasının ictigine o benim suyumdu diye tam 45 dakika ağladı en sonunda bende ağladım dayanamayıp sonra seni seviyorum anne hadi uyuyalım dedi ( ben hep agladiginda sık sık onu sevdiğimi söylüyorum ordan esinlendi heralde) 😂 Çıldırmamak elde değil ama eriyorummm ağlaması bile çok güzel 😂