AynurElmascan bizim sadece yüksek olanlar alt-ast idi . 1600 leri gördük bir ara hatta .. Ama diğer bütün değerler ultrason herşey çok normaldi . Bebeğin görünüşte de çok normaldi . Degerleri 30 kat yükselmişken en ufak bir halsizlik kusma vs asla yoktu , doktorlar da şaşırıyordu aslında bu duruma canavar gibi maşallah falan diyorlardı. Biz tesadüfi rutin kan testinde öğrendik ilk başta 100 dü sonrada 70 e geriledi 3. Hafta hasta oldu ilaç kullanımı vs de vardı 1600 lere çıktı. Bebeğim herşeyi ayıyla uyumlu yaptı , kilosu boyu da hep önden gidiyor hamdolsun hicbir sorunu yok o konu da . 6 ay takip ettik 6 ay sonunda da normale döndü 30 lara geriledi değerler gastroentroloji takibi bıraktı . Bize sonucu çabuk çıkacak birkaç genetik gibi birşeyler de bakmışlardı diye hatırlıyorum hepsi normal geldi . Yani değerleri araştırdığım da genetikle alakalı şeyler yazıyordu her yerde doktorlar ekstra bir bilgi vermedi . Viral enfeksiyona bağlı yükseliyor denildi en son , çünkü hep hasta olduğunda çıkıyordu. Eğer biraz daha değerleri bu şekil agresif devam etseydi yükseliş eğilimli yani biyopsi ihtimalini düşünüyorlardı.