Mysmrtfrt merhaba benimde 22 aylık kızım. Çok fazla kelimesi var arada nadir de olsa ikili cümle kurar. Beni anlar,komut alır. Ama şöyle bir durum var benim haricimde insanlarla iletişim kurmuyor bakar gülümser ama onlara cevap vermez. Bir de kızım bu güzel mi bunu ister misin tarzda onaylamak için baş sallamaz evet demez. Kaşık kalem gibi nesneleri elinde bulundurmayı çok seviyor. Bir dönem sürekli halı tüyü koparıp yiyordu bazen nadiren bunu yapıyor. Ve aşırı derecede uykuya dalma sorunu yaşıyor. Mesela çok canı yanmadığı sürece düşünce çarpınca ağlamaz.Ekrana çok kitleniyor TV izlerken ama bazende ekranı bırakıyor dikkatini çekersem. Sizce uyaran eksiliği veya otizmden şüphelenmeliyim?