mraslan Ummetali2704aydinlar sosyal ve aileye gidiyorsun çocuğun kimligi ile beraber en gec 2 aya ptt ye yatıyor
Maviskizimm nilveannesi ben süt parası almadım 185 tl onu almanın şartları nedir.300 tl yi bide rapor paramın bi kısmını aldım bi kısmınıda onaylanmış haftaya alacağım
nilveannesi Maviskizimm ben sgk ya gidip kimliğiyle başvurdum bebegin. Doğum ve süt parası veriliyor annelere. İkisi de ptt ye yatıyor
Baro Maviskizimm Ayc_120619 doğumdan önce son 1 yıl içinde 120 gün sigorta primi yatırma şartı mı var
Baro Maviskizimm memurlar alamıyormuş 657 tabiseniz veya eşiniz resmi evlilik şartı kadın sigortalıysa kadına değilse eşiniz siğortalıysa onun adına ancak Bebek doğmadan 1 yıl önce 120 gün çalışmış şartıyla
nilveannesi [silindi] çalışan anneyse anne iye yatıyormuş çalışmayan anneyse babaya yatıyormuş evet. Ben sgk lı olduğumdan bana yatacak o yüzden
Btalham Ummetali2704aydinlar ben aldım ama bu nüfus cüzdanı cıkarırken işlemler oluyor bi baska işlem tapmadık tcnizke postaneden sordurtun ordan alıyorsunuz uzun süre gectikten sonra alamıyorsunuz o parayı elinşzi cabuk tutun