Çok geçmiş olsun biz de bu yollardan geçtik çok stresli çok zor. Sünnetten çok korkardım ben hatta mümkünse yaptırmak istemezdim her gittiğimiz çocuk doktoru sünnet ettirmemiz gerektigini ucunda darlık olduğunu söylediler. hipospadias olduğu belli değildi 7 aylikken cerraha götürdük ilk muayenede anlamadı evet darlık var sunnet olması gerekiyor dedi sünnet işlemi yapılırken yarıda bırakıp sünnet edilmemesi gerektiğini hipospadias olduğunu söyledi,bu konuda tecrübeli bir cerraha gitmemiz gerektiğini söyledi, baran tokar doktoru önerdi iyiki onu önermiş çok çok iyi bir doktor. oğlum 11 aylıkken ameliyat oldu. bizim biraz daha zormus ameliyat yarım saat daha uzadı. başka doktor iki belki üç ameliyat yapabilirdi ama Baran hoca tek ameliyatla düzeltti Allah razı olsun iyi ki var böyle doktorlar