Bebeğimi kucağıma aldığımda yada olduğu yerde dikilttigimde başını geriye doğru yaslıyor ben başını sabit tutamadığı için olduğunu düşünüyordum ama birkaç kez insanlar söyledi hep yukari bakıyor çocuk diye acaba bisey mi var insanlar sürekli söyleyince bende korktum acaba bisey mi var