Hanımlar merhaba bebeğim 7 ay 10 günlük 4 gündür ishal aslında ek gıdadan sebep kabizdi yediklerine ve birde içtiği mamaya biraz zeytinyağı koydum ondan mı oldu neyden oldu bilmiyorum günde 7 8 kez kaka yapıyor mamayida hepsi buradadan almıştım bir paketi bitmişti sorun yaşamadık yani mamayı yer yemez 5 dakika bile sürmeden yapıyor kakasini bugün doktora gittik tahlil yapıldı 2 3 lökosit görüldü yazıyor doktor endişelenecek birşey yok normal dedi ama içim rahat değil başına böyle bişey gelen varmı verdiği ilaç probiyotik ve tribudat 24 ml