Selam kızlar 27 ocak doğumlu oğlum son günlerde aşırı huysuz uyumuyor memeden ayrılmak istemiyor fakat emerken ağlıyor sinirleniyor çok zor ve yıpratıcı bi süreç, düzensiz olan uykumuzda gitti malesef sizde durumlar nasıl? Aşıları oldunuz mu? Biz yarın olacağız buraya yazacağım. 3. Ayda bizi neler bekliyor acaba 3. Ayda olan annelerimde yazsın lütfen🥰