ilknursarikaya86 Merhaba arkadaşlar . 1 yaşında oğlum için gece kullanacağım uyku tulumu almak istiyorum . Siz nereden aldınız tercihiniz neler ?
Caglaelisa ilknursarikaya86 e bebekten aldım şu an için memnunun 1.5 tog hava soğudukça içine kalın giydirip kullanmayı düşünüyorum
ilknursarikaya86 srprs tşk ederim,içi nasıl acaba? Pamuk mu yün mü elyaf mı vs..neyi tavsiye edersiniz
Aybuke_ Caglaelisa bnde aldm size bısey sorablrmiyim kac derecede yıkamam gerektgini blmiyorm da bna yardmci olrmusunuz
Mirve0109 @ilknursarikaya86 e bebekten aldım ben memnunum ama elyaf tulum terletme yapabılır yün tulumlar malum 400-500 tl o kadar bütcem yok.
Caglaelisa ilknursarikaya86 kumaş kalınlığı oluyor 1.5 tog biraz daha imce 2 2.5 daha kalın evinizin durumuna göre karar verin 🤗
Tazeanne53 ilknursarikaya86 mothercare 2,5 tog aldım. Çok güzel malı. Evim merkezi sistem değil. Ve soğuk oluyor. 17-18 derece ortam ısısında giydireceğim kısmetse.
Caglaelisa Aybuke_ ilk aldığımda kısa programa atmştm üzerinde 30 derece yazıyor ama bilemedim 🙄 ama kuruturken asarak değilde düz sererek kurutmak lazımmş
Aybuke_ Caglaelisa yani 30 derecedemi yıkamak lazm ben hiç 30 kullanmadm da ondan kprktm genelde 40 kullanıyorm yaa