Selam kızlar bebeğim 9 aylık. 3.ay kontrolünde miyop çıkmıştı ama doktor daha göz kasları oturmadı normal 6.aydan sonra tekrar bakalım demişti. Bir baktık 4 derece miyop. Oğlum da o kadar dikkatli bebektir ki hiç fark etmedik. Yavrum bizi meğer göremiyormuş. Araştırma hastanesine de bi gösteril gözlük kullanmaya başlayacağız. Daha minicik nasıl olacak bilmiyorum. Bu konuda bi tecrübesi olan var mı? :((