Nurse2121 https://share.icloud.com/photos/017OxoIURCl65Uwc93cLO3P2A Resim yüklemeyi beceremiyorum ilk defa denedim gözüküyor mu
Nurse2121 Gkce09 birsey diycem reglime 13 gün var ama normal tutunca bu kadar gözükmüyor ışığa tutunca bu kadar belli oluyor mümkün mü sizce
Gkce09 Nurse2121 benimkide o kadar sililti ki emin olamadım 3 gün sonra tekrar yaptım öyle belli oldu ama benim reglime 1 hafta falan vardı sizin baya varmış böyle olabiliyor mu bilemedim ama testte ikinci çizgi görünüyor test bozuk olabilir mi
Meryem1003 Nurse2121 bende de aynı bu şekilde olmuştu çizgi hamileydim 28 günde bir adet görüyorum çok düzenliydi yani testi yaparken de adetime 5 gün kalmıştı erken yaptığında böyle cikiyo bende öyle olmuştu hamilesin cnm heralde
Nurse2121 Dlshnn3 inanamak değil 13 aylık kızım var bu ay sadece bir kere amannn dedik oda tam yumurtlama dönemime geldi şimdi teste inanamıyorum
Nurse2121 Gkce09 Şimdi normal tutunca yok gibi çok az gözüküyor https://share.icloud.com/photos/086ZRy87IsxeET4kyLYpMX_iQ Böyle gösterebilirim kafam çok karıştı tam yumurtlama dönemimde korunmasız ilişki yaşadık
Bebegimm1 Nurse2121 tekrar yapın derim test derim ışıkta var duruyor son attıgınızda varla yok arası gibi
Gkce09 Nurse2121 var gibi ama kan kan verin bence ya da tekrar başka bir test alıp deneyin Allah gönlünüze göre versin
Bebegimm1 Nurse2121 aynen öyle yapın hamile oldugunuza eminsenz ihtimal varsa bi kaç gün snra yapın çnkü erken gebelikde bazen geç döllenme olabiliyor
Gmznr2909 Nurse2121 valla bildiğim kadarıyla bebek oluşturan 1 hafta sonra kanda çıkıyor 17 gün sonra idrar testinde çıkıyor çok küçük bile olsa kanda çıkar
Nurse2121 Meryem1003 yani inşallah ne diyim artık nasip şimdi bi test daha yaptım oda bunla aynı silik