Bana sezaryenden çıkarken doktor 1 sene çocuk düşğnme dedi çünkü karnının içinin toparlanması için gereken süre bu erken hamile kalırsan 1 yıldan önce risk oluypr tabi ama asıl amaç senin içerdeki dikişlerin taze olduğu için bebek büyüdükçe yırtılma olasılığı daha yüksek yani düşğnüyorsan ile bana gçre 1 yıl ara ver ard arda hem sen zorlanırsın hem dikişlerin iç karnın sıkıntoya girer