Bizde 12 günlük olduk doktor her istediginde her ağladiginda meme ver uyuyorsa en fazla 2 3 saatte 1 emzir dedi zaten 3 saat uyumuyo 😄 benimkide topugu falan sıkınca uyanmıyor her seferinde altını açıyorum ıslak mendili deyince zaten irkilip uyanıyor onun soğukluğuyla hic uyanmazsa oda değistirip ışık yakıyorum hemen gözünü açıyor zaten bizim sorunumuz da 5 dk emip birakiyor yerine koyunca tekrar agliuor tekrar memeye aliyorum tekrae uyuyor kabus gibi kısır döngü ayrıca eğer hiçç bir sekilde uyandiramadiniz hic bir şekilde gözünü açmıyorsa süt sağıp enjektörle ağzına uyurken sıkın besleyin demisti hemşire şekeri düşmüş olabilir diye cünkü şekeri düşen bebek baygınlık halinde oluyor uyanamıyor ilk günler hiç uyandıramadım bende sütümü sağıp enjektörle verdim