Fndkurdu Kızlar benim anlamadığım 3 midi numara ve 3 maxi plus numara arasında ne kadar fark varda 2 çeşit var İnternetteb bakıyorum bulamadım kilo aralıklarını bu 4 ve 5 numara aynı şey söz konusu bilen yardımcı olur mu
Melis1706 Fndkurdu 4 kullanirkan suan mesela 4+ ya gectim natural kullaniyorum bu arada kilo farki var sadece biraz fark ediyor bacaklari digeri skiyordu bu bi tik iyi geldi ama cok fark yok
Umutveannesi Fndkurdu biz 4 numara kullanıyorduk sıkmaya başlayınca bi kaç gün önce 4+ aldık ama pek bi fark yok. Yine sıkıyor. Bu arada oğlum 8 kilo. Sleepynin kalıplar çok küçük maalesef. 5 numara kullanacağım mecbur