Bu ay birebir aynısını yaşadım ve çok korktum 6 aylık bebeğim var bende 3 aydır regl oluyorum ve bu ay 6 gün geciktim ağlayacaktım nerdeyse, akşam üstü regl olmuştum wc den yesss be diye çıktım. Eşim gerçekten sevindin mi ben üzüldüm şuan dedi. Gazabımdan son anda kurtuldu…