Mukaddes_5 yemek konusunda bir şey diyemem ama bizde de su problemi var 11,5 aylık oğlum. Gram su içmez. Kaşıkla teperim ağzına. Geçen ay doktorumuza söyledim en az ne kadar su içmesi lazım en azından zorla içiririm o kadarını diye. ‘1 yaşına kadar su ihtiyaçları olmaz, içtiği çorbadan veya aldığı mamadan su ihtiyacını karşılar, 1 yaşından sonra susadıklarını anlamaya başlarlar ‘ dedi. Suyu sevmeyecek sanırım. Bende sevmem toplasanız günde bir su bardağı anca içiyorumdur. Ek gıda sonrası çay kaşığıyla veririm mutlaka, gün içinde teklif ederim içerse içer ama hiç içtiği olmadı daha