Arkadaslar bebegime 3 ogun yedirmeye calisiyorum ama eskisi gibi istahli yemiyor diş surecinden gectik acaba ondan mi . Toplasan 1 avuc yemiyor cok canim sıkılıyor. Ama beni emiyor surekli. He birde su icme sorunumuzda var su icmeyi hic sevmiyor icmiyor da bir bebek suyu sevmez mi ya