Omergulsen benim oğlum da o dönemde öyleydi.
Gündüzleri emerken resmen sinir harbiydi.
Ben zorlamayıp sallayıp uyutuyodum.
Uykudayken emiyordu.
Uykuya dalınca sinirlenmeyi unuttuğu için uyuduktan sonra emiyordu.
Ben öyle öyle atlattım.
Allah kolaylık versin.
Zor süreç ama geçiyor.
Moralinizi bozmayın